Veelgestelde Vragen

Bestelling en levering

  1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 dagen. Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit model besparen we op opslag- en transportkosten en kunnen we de producten tegen een lagere prijs aanbieden en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

  2. De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
    In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Soms kan er vertraging optreden. Check de status van je bestelling hier:

    [LINK NAAR TRACK EN TRACE].

    Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

  3. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Ruilen en retourneren

  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja, je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.

  2. Hoe retourneer ik een artikel?
    Producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden in originele staat met labels en etiketten. Zorg dat je retourzending is voorzien van een Track & Trace code. Zodra we de geretourneerde artikelen ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

    >> Klik hier om een retourformulier te downloaden <

Track en race 

  1. Waar vind ik mijn Track en Trace code?
    Je kunt je pakket volgen door je e-mail en ordernummer in te voeren op deze pagina:

    [LINK NAAR TRACK JE ORDERPAGINA].